021 - 91 300 402

سرویس پخش زنده اینترنتی اختصاصی

پخش زنده اینترنتی

آموزش راه اندازی پخش زنده اینترنتی رویدادها

آموزش راه اندازی پخش زنده اینترنتی رویدادها

آموزش راه اندازی پخش زنده اینترنتی رویدادها: پخش زنده اینترنتی تکنولوژیست که به تازگی علاقه مندان و طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد. با توجه به این که این تکنولوژی بسیار جدید می باشد ممکن است بسیاری از شما با معنا و مفهوم و حتی کاربردهای فراوان آن آشنا نبوده و

در مورد مزایای این سیستم اطلاعات دقیقی در دست نداشته باشید. پخش زنده اینترنتی یا همان لایو استریم سرویس اینترنتی می باشد که به شما امکان انتشار تصاویر از هر سیستم سخت افزاری بر بستر اینترنت و وب را می دهد.

 

آموزش راه اندازی پخش زنده روی سایت

آموزش راه اندازی پخش زنده اینترنتی رویدادها

با توجه به علاقه روز افزون استفاده از این تکنولوژی شرکت نوین راهکار تات با سال ها سابقه و فعالیت یکی از پیشگامان این عرصه می باشد به تازگی وارد مرحله جدیدی از حوزه خدماتی در زمینه پخش زنده اینترنتی یا لایو استریم شده است. ما در این زمان تصمیم به برگزاری دوره های آموزش راه اندازی پخش زنده اینترنتی رویدادها نموده ایم. با توجه به این که در حال حاضر شرکت ها یا آموزشگاه های بسیار محدودی در این زمینه فعالیت دارند ما با بهره گیری از سال ها تجربه اجرایی خود در زمینه لایو استریمینگ یا سرویس خدمات پخش زنده اینترنتی اقدام آموزش کاربران جهت رفع نیاز های هر چه بهتر این عزیزان نموده ایم.

آموزش راه اندازی پخش زنده

لذا با توجه به موارد فوق علاقه مندان گرامی می توانند جهت کسب آموزش فنی و تخصصی خود در زمینه سرویس پخش زنده رویداد ها و برنامه های خود با کارشناسان فنی شرکت تماس گرفته و اقدام به دریافت مهارت و دوره های آموزشی نمایند. لازم به ذکر است که امکان ارائه آموزش یا راه اندازی سرویس پخش زنده اینترنتی در تمامی استان های ایران  می باشد. شرکت استریم 1 در تمام ساعات کاری پاسخگوی شما عزیزان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*