021 - 91 300 402

سرویس پخش زنده اینترنتی اختصاصی

پخش زنده اینترنتی

برگزاری مجامع عمومی سالیانه به‌صورت آنلاین

برگزاری مجامع عمومی سالیانه به‌صورت آنلاین

برگزاری مجامع عمومی سالیانه به‌صورت آنلاین: در حالی که به فصل مجامع عمومی شرکت ها، بنگاه‌های اقتصادی و واحد‌های تولیدی کشور نزدیک می‌شویم و بسیاری از شرکت ها و کارخانجات نیز با نگرانی از مشکلات بهداشتی ناشی از شیوع ویروس، مجامع انتخاباتی و سالانه خود را لغو کرده بودند، شرکت استریم 1 با وجود سال ها تجربه در زمینه پخش اینترنتی و زنده برنامه ها سامانه ای جهت برگزاری مجامع عمومی سالیانه راه اندازی نمود. حال این سامانه با استفاده از ظرفیت‌های ارتباط دیجیتالی و با بهره گیری از متخصصین کارآمد و فنی، به یاری سیستم اداری و اقتصادی کشور آمده است.

برگزاری مجامع عمومی سالیانه به‌صورت آنلاین

ضرورت شتاب بخشی به چرخ اداری و اقتصادی کشور در سال «جهش تولید» و جلوگیری از توقف فعالیت اداری و حقوقی شرکت های خصوصی، بنگاه های اقتصادی ، فدراسیون های مختلف ورزشی و واحد گوناگون تولیدی در شرایط خاص و بحرانی مانند بیماری های همه گیر و حوادث غیر مترقبه، بهره مندی از ظرفیت های ارتباطی و دیجیتالی بیش از پیش در کشور احساس می شود.

از طرفی در چند سال اخیر با افزایش شرکت های بورسی و رشد قابل توجه تعداد سهامداران در کنار توسعه بازار در مناطق مختلف کشور و ورود سرمایه گذاران خرد و کلان در بازار سرمایه، ضرورت تغییر مکانیزم خرید و فروش از دستی و تلفنی به آنلاین، سایر عملیات بازار نیز نیازمند همگامی و پذیرش تکنولوژی های جدید شده است.

این سامانه میتواند علاوه بر صرفه جویی در زمان، انرژی و هزینه ها برای مدیران شرکت ها در برگزاری مجامع، این امکان را برای سهامداران فراهم آورد تا از نقاط مختلف کشور و حتی هنگام سفرهای خارجی در آن شرکت کنند.

امکان طرح پرسش به صورت ویدیویی، صوتی و متنی و دریافت پاسخ و قابلیت رای گیری برای سهامداران در زمان برگزاری مجامع عمومی آنلاین از ویژگی های سامانه مجامع عمومی آنلاین کشور است.

همچنین در این سامانه امکان ثبت نام و احراز هویت برای حضور غیر فیزیکی سهامداران در مجمع عمومی، پخش زنده در پیام رسان ها، مشاهده مستندات و مصوبات مجمع بر روی انواع تجهیزات ارتباطی هوشمند (تلفن همراه، تبلت، لپتاپ و رایانه های شخصی و …) تحت سیستم های عامل مختلف، فراهم شده است.

سهامداران و مدیران شرکت ها با مراجعه به این سامانه به جدیدترین اخبار و گزارش ها و تحلیل های وضعیت بازار بورس و سرمایه دسترسی دارند و می توانند با برگزاری کنفرانس ویدیویی عملکردهای فصلی مشابه بازارهای مالی توسعه یافته را به سادگی با همکاران و سهام داران خود بررسی و مورد ارزیابی قرار دهند.

سامانه مجامع آنلاین می تواند هزینه های برگزاری مجامع را به شدت کاهش و امکان مدیریت این جلسات را تسهیل کند، از طرفی علاوه بر این که برای نهاد ناظر شفافیت اطلاعاتی بهتر و بیشتری ایجاد می کند، سهامداران نیز می توانند از هر نقطه مختصات جغرافیایی و به سادگی به مجامع دسترسی داشته باشند.

لینک برخی مجمع های برگزار شده توسط استریم1 در یک ماه اخیر:

تصاویر موجود از برگزاری مجامع آنلاین برگزار شده توسط شرکت استریم 1 :

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*