021 - 91 300 402

سرویس پخش زنده اینترنتی اختصاصی

پخش زنده اینترنتی

تاثیر پخش زنده اینترنتی رویداد بر فروش

تاثیر پخش زنده اینترنتی رویداد بر فروش

پخش زنده اینترنتی چیست؟

تاثیر پخش زنده اینترنتی رویداد بر فروش: شاید تاکنون این سوال در ذهنتان پیش آمده باشد که پخش زنده اینترنتی چیست؟ این سرویس چه کاربردهایی می تواند برای ما داشته باشد؟ مفهوم کلمه تخصصی لایو استریمینگ چیست؟ آیا سرویس پخش زنده اینترنتی می تواند تاثیر مثبت و مستقیمی بر روی فروش کالا و یا خدمات ما داشته باشد و باعث رونق در کسب و کار ما شود؟

خدمات پخش زنده اینترنتی رویدادها

در پاسخ به این سوال ها ابتدا باید تعریفی از سرویس خدمات پخش زنده داشته باشیم تا شما به خوبی با این تکنولوژی آشنا شوید. سرویس پخش زنده اینترنتی یا همان لایو استریم در واقع ضبط تصاویر ویدئویی با کمک دوربین های پیشرفته امروزی یا هر امکانات سخت افزار دیگر نظیر گوشی های هوشمند امروزی و یا وب کم و … و پخش بصورت همگانی بر روی بستر اینترنت یا سایت اختصاصی خودتان می باشد.

در آن سوی این ماجرا نیز دنبال کنندگان شما می توانند این تصاویر را از طریق دستگاه های مختلف و ساده ای نظیر گوشی یا سیستم کامپیوتری بدون نیاز به نصب نرم افزار خاص دریافت و مشاهده نمایند. قابل ذکر است این امکان علاوه بر ضبط تصاویر امکان ضبط و پخش فایل های صوتی را نیز دارا می باشد. حال باید به این بپردازیم که چگونه می توانیم از این سرویس در جهت افزایش فروش و سودهی بیشتر کسب و کار خود بهره ببریم.

 

 

 پخش زنده اینترنتی رویدادها

تاثیر پخش زنده اینترنتی رویداد بر فروش

اکنون به مسئله تاثیر استفاده از این تکنولوژی در کسب و کار و افزایش فروش و سود می پردازیم. همانطور که می دانیداین سرویس کاربردهای گسترده ای می تواند در صنف ها و مشاغل مختلف داشته باشد. برای مثال اگر شما صاحب یک گروه و مرکز آموزشی باشید با کمک پخش زنده اینترنتی کلاس آموزشی خود می توانید تعداد کاربران و دانش آموختگان بسیاری را جذب نمایید بطوریکه دیگر برای شرکت در این کلاس ها محدودیت زمان و مکان وجود ندارد در نتیجه تعداد چندیدن برابر می توانند در کلاس های آموزشی شما شرکت نموده و در نتیجه سود و بازدهی بیشتری را به همراه داشته باشد.

مثال دیگر پخش زنده اینترنتی همایش می باشد. اگر شما برگزار کننده یک همایش، سمینار و یا کنفرانس می باشید با استفاده از تجهیزات پخش زنده و راه اندازی سرور پخش زنده اینترنتی می توانید علاقه مندان بیشتری را به این همایش دعوت نمایید و این همایش بصورت عمومی برای هزاران نفر بصورت زنده و آنلاین پخش میگردد و ویدئو استریمینگ آن در اختیار عموم قرار می گیرد.

مثال های بسیار فراوران دیگر از کاربرد این تکنولوژی و سامانه پخش زنده اینترنتی در زندگی روزمره و شغلی ما وجود دارد که می تواند تاثیر بسزایی در اهداف دیجیتال مارکتینگ و افزایش فروش سیستم ما داشته باشد.

خدمات شرکت استریم 1

شرکت استریم1 با داشتن سال ها سابقه و تجربه درخشان به عنوان یکی از پیشگامان استفاده و راه اندازی این تکنولوژی در کشور عزیزمان می باشد که تا کنون توانسته طی این سال ها همکاری پیوسته و مداوم با بسیاری از جوامع ورزشی و شرکت ها و ارگان ها جهت برنامه های تبلیغاتی و همچنین کارگاه های آموزشی داشته باشد.

شما عزیزان می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین مشاوره تخصصی با کارشناسان واحد فنی تماس گرفته و اطلاعات لازم را در خصوص فروش تجهیزات پخش زنده، راه اندازی پخش زنده اینترنتی و یا پخش زنده اختصاصی دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*