021 - 91 300 402

سرویس پخش زنده اینترنتی اختصاصی

پخش زنده اینترنتی

سرویس پخش زنده اینترنتی ویدئویی و صوتی

سرویس پخش زنده اینترنتی ویدئویی و صوتی

سرویس پخش زنده اینترنتی ویدئویی و صوتی: استریم کردن تصاویر و صوت به معنای ضبط و تصویر برداری به کمک دوربین و یا دستگاه های سخت افزاری دیگر نظیر گوشی موبایل و یا وب کم و سپس پخش همزمان و بلادرنگ این تصاویر به کاربر نهایی می باشد. کاربر نهایی نیز می تواند این تصاویر را با کمک گوشی های همراه خود و یا سیستم کامپیوتری خود بدون نیاز به نصب نرم افزار خاص دنبال کند.

این امکان نیز وجود دارد تا به کمک تنظیماتی خاص این تصاویر بصورت همگانی و یا به صورت اختصاصی برای عموم  خاصی در قبال دریافت هزینه پخش گردد. همچنین صاحبین مشاغل و کسب و کار می توانند پخش زنده اینترنتی رویداد های خود را بر روی سایت خود راه اندازی نمایند.

این امکان نیز وجود دارد تا تصاویر پخش زنده اینترنتی که بر روی سایت و یا سرور پخش زنده اینترنتی قرار گرفته اند تا مدتی مشخص و بازه زمانی معین همچنان وجود داشته باشند که به این کار پخش زنده مجدد نیز گفته می شود.

سرویس پخش زنده ویدئویی

سرویس پخش زنده اینترنتی ویدئویی و صوتی

در فرآیند لایو استریمینگ یک دریافت و نمایش همزمان انجام میشود که برای استفاده از این تکنولوژی ما نیاز به امکانات تجهیزات پخش زنده اینترنتی، سخت افزار، راه اندازی سرور پخش زنده اینترنتی، مدیا استریمینگ و یک پلتفرم اختصاصی پخش زنده نیاز داریم.

پلتفرم پخش زنده چیست؟

در پلتفرم با استفاده از استاندارد HLS ویدئو به صورت هم زمان و یا بلادرنگ دریافت و سپس به نمایش گذاشته می شود؛ به طوریکه که طی این فرآیند، استریم های فایل های ویدئویی به بخش های بسیار کوتاه (TS)  سه تا پنج ثانیه ای قسمت شده و player به جای دریافت کل فایل هر بخش را بصورت جداگانه دریافت می کند پس این تکه ها را پشت سر هم به نمایش می گذارد.
دریافت و نمایش ویدئو، بهینه سازی مصرف ترافیک و همچنین کاهش هزینه ای جدا، جهت استفاده از ابزار دیگری برای download prevention از جمله دیگر مزیت های کاربردی این استاندارد توسط کیومری می باشد
در فرآیند live streaming  نیز همزمان با تولید، ویدئو توسط کاربر نهایی  دریافت و پخش می شود.در حال حاضر کیومری به عنوان یک هاستینگ حرفه ای ویدئو بستر این فناوری نوین را در پلتفرم خود فراهم آورده است.
تجهیزات پخش زنده اینترنتی ویدئویی

شما عزیزان می توانید جهت دریافت خدماتی چون: راه اندازی سرویس پخش زنده اینترنتی، آموزش پخش زنده اینترنتی، فروش تجهیزات پخش زنده اینترنتی، پخش زنده اینترنتی رویدادها و همچنین استعلام هزینه سرور پخش زنده اینترنتی و هزینه پخش زنده اینترنتی با کارشناسان بخش فنی شرکت تماس گرفته و اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*