021 - 91 300 402

سرویس پخش زنده اینترنتی اختصاصی

پخش زنده اینترنتی

مشاوره راه اندازی پخش زنده اینترنتی

مشاوره راه اندازی پخش زنده اینترنتی

مشاوره راه اندازی پخش زنده اینترنتی: پخش زنده اینترنتی چیست؟ استریم و استریمینگ چه کاربردی دارد؟ راه اندازی پخش زنده اینترنتی به چه تجهیزاتی نیاز دارد؟ هزینه پخش زنده اینترنتی رویداد ها شامل چه مواردی می باشد؟ همه این موارد سوالاتی می باشد که ممکن است در زمینه پخش زنده اینترنتی در ذهنتان به وجود آمده باشد. در این جا سعی داریم به تمامی این سوال ها پاسخ مناسبی بدهیم.

تعریف پخش زنده اینترنتی یا استریم(استریمینگ):

لایو استریم در واقع ضبط تصاویر و صوت با کمک دوربین های فیلم برداری، وب کم و یا حتی گوشی های هوشمند و پخش همزمان و بلادرنگ این تصاویر بصورت همگانی و یا اختصاصی بر روی بستر اینترنت می باشد. دنبال کنندگان شما می توانند فیلم پخش زنده رویداد های شما را به راحتی و بدون محدودیت بر روی دستگاه های خود دریافت نموده و تماشا نمایند. شما می توانید از این تکنولوژی در بسیاری از موارد مرتبط با کسب و کارتان استفاده نمایید. بطوریکه تاثیر بسزایی در افزایش فروش و رونق در کسب و کارتان گردد.

 

راه اندازی پخش زنده اینترنتی رویداد ها در سایت

مشاوره راه اندازی پخش زنده اینترنتی

پخش زنده اینترنتی معمولا کاربردهای متفاوتی دارد که در زیر به برخی از این موارد اشاره می کنیم:

  1. پخش زنده اینترنتی رویداد ورزشی
  2. پخش زنده اینترنتی کلاس آموزشی
  3. پخش زده اینترنتی کنفرانس
  4. پخش زنده مراسم مذهبی
  5. پخش زنده اینترنتی همایش
  6. پخش زنده برنامه های هنری و موسیقی

پخش زنده مراسم افتتاحیه، جشن ها، قرعه کشی، برنامه های تبلیغاتی و …

مشاوره خرید تجهیزات اینترنتی

شرکت استریم1 با داشتن سال ها تجربه در زمینه راه اندازی سامانه پخش زنده اینترنتی، ارائه خدمات پخش زنده، فروش تجهیزات مناسب برای پخش زنده اینترنتی، ارائه مشاوره راه اندازی پخش زنده اینترنتی، همچنین آموزش پخش زنده اینترنتی، سوالات مرتبط با ویدیو استریمینگ و مدیا استریم در خدمت شما عزیزان می باشد. جهت دریافت اطلاعات و مشاوره های لازم و همینطور استعلام هزینه پخش زنده اینترنتی و همچنین هزینه سرور پخش زنده اینترنتی می توانید با کارشناسان فنی شرکت تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما در تمامی ساعات کاری آمده پاسخ گویی به شما عزیزان می باشند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*