021 - 91 300 402

سرویس پخش زنده اینترنتی اختصاصی

پخش زنده اینترنتی

لایو اینستاگرام با کامپیوتر

لایو اینستاگرام با کامپیوتر

لایو اینستاگرام با کامپیوتر یک قابلیت مهم و جذاب برای کسانی است که میخواهند محتوای با کیفیت و حرفه ای جذاب تولید کنند. نرم افزارهای مختلف کامپیوتری که برای لایو استریم استفاده میشوند این قابلیت را میدهند تا لایو اینستاگرام شما به شکل جذاب نمایش داده شود.
اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی است که با میلیون ها کاربری که دارد بستر مناسبی برای دیده شدن محتوا و ویدیوهای مخاطبانش فراهم می آورد. یکی از کاربردی ترین قابلیت های اینستاگرام امکان لایو اینستاگرام است که کاربران می توانند ویدیوی خود را در لحظه به اشتراک گذاشته و با دیگران تعامل نمایند. این قابلیت از سال 2016 به اینستاگرام اضافه گردید و به سرعت بین کاربران سراسر جهان به محبوبیت رسید.
لایو اینستاگرام یک راه ارتباطی عالی برای جذب فالورهای جدید، تعامل و حتی فروش محصولات است. لایو اینستاگرام برای فالوئرها یک راه ارتباطی مستقیم، شفاف و معتبر ایجاد می کند که به ایجاد یک ارتباط قوی بین مشتریان و برند شما کمک خواهد کرد. به علت ماهیت زنده بودن لایو، برخلاف استوری های از پیش ضبط شده، کاربران با جنبه انسانی تر کسب و کار شما آشنا شده و احساس صمیمیت و اعتماد بیشتری به شما پیدا خواهند کرد. این تمام ماجرا نیست! مخاطبان شما می توانند نظرات و سوالات خود را نیز در لحظه عنوان کنند و همین ویژگی اینستاگرام را به یکی از تعاملی ترین پلتفرمهای ویدیویی دنیا تبدیل کرده است.

لایو اینستاگرام با کامپیوتر

محدودیت های لایو اینستاگرام

لایو اینستاگرام از طریق اپلیکیشن اینستاگرام در اندروید یا ios قابل دسترس است و اینستاگرام امکان لایو از طریق کامپیوتر را فراهم نکرده است. بنابراین کاربران تنها می توانند از طریق موبایل از قابلیت لایو یا پخش زنده استفاده نمایند. امروزه جذابیتها و کاربردهای لایو برای مخاطبان به حدی رسیده است که بسیاری به دنبال انجام لایو محتوای خود با کیفیتی بالاتر از حد تجهیزات موبایل و بصورت حرفه ای تر  هستند. شرکتها، موسسات، آموزشگاه ها، باشگاه های ورزشی، کنسرتها و موزیسین ها، مشاوران، اینفلوئنسرها و بسیاری دیگر به دنبال این هستند تا محتوای خود را به صورت زنده و با کیفیت عالی در اختیار کاربرانشان قرار دهند. به این منظور نیاز به تجهیزات حرفه ای تر از موبایل برای ضبط و استریم تصویر نیاز دارند.

با سرویس لایو اینستاگرام استریم1 با تجهیزات یک استودیوی حرفه ای در پیج خود لایو بروید!

استریم1 با شناخت این نیاز و امکان اجرای لایو با کیفیت و حرفه ای در اینستاگرام، با ایجاد یک سرویس اختصاصی در پلتفرم خود این امکان را برای کاربران فراهم نموده است تا بتوانند با تجهیزات حرفه ای تر مانند کامپیوتر، لپ تاپ یا ابزارهای استریم، در اینستاگرام لایو و پخش زنده برای مخاطبان خود به اشتراک بگذارند.

چگونه با کامپیوتر لایو اینستاگرام برویم؟

سرویس لایو اینستاگرام استریم1 به عنوان یک واسط بین کامپیوتر و تجهیزات حرفه ای شما و حساب اینستاگرام در موبایل شما عمل می کند. شما می توانید بدون هیچ محدودیتی از هر دوربین، میکروفون و تجهیزات پیشرفته ای برای ضبط ویدیوی خود استفاده نمایید و ویدیوی خود را با استفاده از برنامه های استریم معمول مانند OBS، vMix، wirecast … به پلتفرم استریم1 ارسال نمایید. پلتفرم استریم1 ویدیوی دریافت شده را به حساب اینستاگرام شما ارسال می نماید و مخاطبان شما می توانند ویدیوی شما را بصورت لایو در پیج شما مشاهده نمایند.

ویژگی های سرویس لایو اینستاگرام استریم1

ایجاد لایو اینستاگرام از طریق پلتفرم استریم1 محدودیت خاصی ندارد و میتوانید لایو اینستاگرام خود را به صورت کامل مانند اپلیکیشن اصلی مدیریت کنید. برخی از امکاناتی که این سرویس برای لایو اینستاگرام در اختیار شما قرار میدهد:
  • امکان انجام لایو در اکانت اینستاگرام
  • شروع لایو به صورت حرفه ای در دو مرحله (ایجاد لایو و استارت لایو جداگانه)
  • امکان ارسال تصویر از طریق پروتکل RTMP توسط انواع نرم افزار (مانند OBS , vMix ,…) و سخت افزار مانند (Black Magic Design, Teradek ,…)
  • امکان ارسال تصویر  به صورت مستقیم یا سرور پروکسی (محدودیت شکن). سرور پروکسی برای رفع نیاز از نرم افزار واسط اتصال به اینترنت و کندی و قطعی ناشی از آن
  • عدم نیاز به چرخاندن تصویر (چرخش تصویر افقی به عموی توسط سرور پروکسی به صورت خودکار به میزان 90 درجه انجام میشود)
  • امکان ارسال تصویر با کیفیت مناسب
  • امکان مدیریت درج کامنت ها (بستن و باز کردن امکان کامنت گذاری)
  • امکان ارسال کامنت توسط آی دی اصلی پیچ از طریق پنل مدیریت لایو
  • امکان پین و آنپین کردن کامنت مورد نظر
  • امکان مشاهده آمار لایو اینستاگرام حین اجرای لایو
  • ذخیره پخش زنده یا لایو شما پس از اتمام آن در اکانت (با فشردن یک دکمه و به صورت اختیاری)
  • مشاهده سوابق لایو اکانت به صورت جداگانه
  • امکان دانلود گزارش کامنت ها و آمار لایو اینستاگرام انجام شده
  • و…
پلتفرم لایو اینستاگرام با کامپیوتر استریم 1
برای استفاده از سرویس لایو اینستاگرام از طریق کامپیوتر و به صورت حرفه ای و اختصاصی تنها کافی است که لینک زیر را دنبال نمایید:

لینک ورود به پلتفرم و سرویس لایو اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*